piątek, 22 lipca 2016

Domowe lody jogurtowo-jagodowe bez cukru

Sezon jagodowy w pełni, a u mnie w piwnicy jeszcze kilka zeszłorocznych słoiczków. Moja maszynka do lodów pracuje w lecie dość często, a dziś zapraszam na lody jagodowe. Jeśli macie jeszcze domowe konfitury, spróbujcie je wykorzystać lub dodajcie lekko rozgniecione świeże owoce z ksylitolem lub ekstraktem ze stewii. Skład tych lodów jest dużo krótszy niż tych sklepowych, a smak naprawdę obłędnie jagodowy! :)

Domowe lody jogurtowo-jagodowe bez cukru


180 g jogurtu naturalnego
100 ml niesłodzonego mleka skondensowanego (bez karagenu)
200 ml mleka
słoiczek domowej konfutury jagodowej z ksylitolem

Konfiturę i jogurt umieścic w garnuszku, zmiksować. Mleko skondensowane i zwykłe wymieszać i wlewać stopniowo do mieszanki jogurtowej. Miksować przez chwilę, alby masa stała się lekko puszysta. Maszynkę do lodów uruchomić i wlewać powoli mieszankę. Cały proces mrożenia lodów w maszynce powinien trwać około 30-35 minut. Przełożyć masę do pojemnika, szczelnie zamknąć i włożyć do zamrażarki na minimum pół godziny. 

7 komentarzy :

  1. Bardzo apetyczne połączenie, a lody wyglądają jak czekoladowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłybyśmy jeść je bez końca <3
    Odkąd mamy maszynkę to robimy je co drugi dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie domowe lody właśnie mi się marzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra środek nocy a ja tu zaglądam ❤ bedą mi się po nocach śnić bo wyglądają bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra środek nocy a ja tu zaglądam ❤ bedą mi się po nocach śnić bo wyglądają bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Domowe lody nie mają sobie równych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tych domowych lodach jogurtowych:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka