sobota, 19 listopada 2016

Orkiszowo - migdałowe ciasteczka z domową konfiturą (bez cukru)

Zawsze staram się dbać o każdy szczegół, przygotowując nowe wypieki, bo sprawia mi to wiele radości i satysfakcji z tworzenia :) Przygotowywanie takich maleńkich ciasteczek jest nieco pracochłonne, ale jednocześnie można się wtedy zrelaksować.  U mnie w domu takie wypieki należą do najbardziej lubianych i są też nieodłącznym elementem świąt, ale teraz postanowiłam je upiec trochę wcześniej (co oczywiście nie oznacza, że na święta ich nie będzie :)). Małe ciasteczka od serca, z domowymi konfiturami, czyli z dbałością o każdy ich element :)

Orkiszowo - migdałowe ciasteczka z domową konfiturą (bez cukru)


170 g mąki orkiszowej razowej
85 g mielonych migdałów
80 g ksylitolu
1/3 łyżeczki ekstraktu ze stewii w proszku
50 g masła
50 g oleju kokosowego
1 opakowanie budyniu śmietankowego
2 żółtka
2 łyżki mleka 
domowe powidła (ja użyłam śliwkowych z pomarańczą, konfitury z pigwowca i malin i konfitury pigwowej)

Wszystkie składniki wymieszać i zagnieść ciasto. Rozwałkować,wycinać ciasteczka - jedne z dziurką, a drugie bez. Piec w 180 stopniach koło 12 minut. Ciasteczka przestudzić. Przekładać upieczone ciasteczka powidłami, zlepiając część z dziurką i posmakowane "pełne" ciastko. Gotowe można udekorować cukrem pudrem lub ksylitolem w pudrze. Przełożyć do pudełeczka i odczekać kilka godzin, aż zmiękną.


Zapraszam Was do skorzystania z rabatu na produkty #Ambition :)
Wpis zgłaszam do akcji Ambition z dbałością
Ambition z dbałością

23 komentarze :

  1. wyglądają smakowicie ;) plus za domową konfiturę! 100% sprawdzonych składników

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały przepis na ciasteczka! Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniejsze niż z cukierni - na prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne, aż miło na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż od patrzenia mam ochotę na słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowe, na pewno przepyszne - chciałabym takie upiec razem z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe ciasteczka i jakie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, perfekcyjnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie urocze i słodkie :D Faktycznie dbałość o szczegóły robi potem mega wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te ciasteczka:) Aż szkoda je wcinać i niszczyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojoj ale śliczne ciasteczka :-) porywam kilka do herbatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają bardzo kusząco i w dodatku jakie zdrowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają przepięknie i jestem pewna, że tak właśnie smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę zjeść wszystkie w kształcie misia?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne! Poczułam świąteczną atmosferę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. JAKIE śliczne! I w dodatku zdrowe! Wyglądają jak świąteczne! Zamienię moje świąteczne ciacha na Twoją opcje!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają jak u mojej babci :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka