wtorek, 10 stycznia 2017

Chipsy z jarmużu

Jeśli lubicie sobie pochrupać, ale jednocześnie dbacie o to, by jeść zdrowo to dzisiejszy wpis powinien wam się spodobać :) Ja dość długo zwlekałam z wypróbowaniem tego przepisu. Zwykle jarmuż przygotowywałam do obiadu i zapomniałam o chipsach. W końcu nadszedł ten czas i je upiekłam ;) Chrupkość jest całkiem w porządku, a smak zależy od przypraw, jakich użyjecie. U mnie była to lekko pikantna mieszanka paprykowa. Trzeba tylko pilnować, żeby ich nie przepiec ;)

Chipsy z jarmużu


opakowanie ciętego jarmużu
ulubione przyprawy: papryka słodka lub ostra, zioła, szczypta soli
2 płaskie łyżeczki oliwy

Jarmuż umyć i osuszyć, usunąć łodygi, umieścić w misce i wymieszać z oliwą i przyprawami. Rozłożyć równomiernie w foremce wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w 150 stopniach około 5-7 minut (najlepiej kontrolować stopień pieczenia).


11 komentarzy :

  1. Chyba wrzuciłam ostatnie resztki jarmużu do koktajlu :D. Chipsy muszą poczekać ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam jarmużu, więc takie chipsy do ciekawy pomysł aby go przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slyszalam o tym pomysle, ale jeszcze nie probowalam :) mysle, ze w tej formie bardzo by mi pasowal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jarmużu kompletnie - wstyd!
    A takie czipsy wygladaja bardzo zachęcajaco...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jarmuż miałam dzisiaj w lunchu :) Muszę znowu zrobić chipsy - dawno nie robiłam, a bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam podobnie, też długo zwlekałam z przygotowaniem chipsów z jarmużu, a potem żałowałam, bo wychodzą przepyszne i mega chrupiące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszą nas już od dawna ale jakoś nigdy nie możemy się zebrać żeby je zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten przepis to istne cudo :) Muszę spróbować <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka